اَرشتات؛ ایزد بانوی من

دفترچه یادداشت شخصی

اَرشتات؛ ایزد بانوی من

دفترچه یادداشت شخصی

اَرشتات؛ ایزد بانوی من

اشتاد یا ایزدبانو اشتاد
در اساطیر ایران نام یک ایزدبانو است که ایزد روز بیست و ششم هر ماه نامیده می‌شد.
واژهٔ اشتاد در اصل ارشتاد یا ارشتات بوده که در گذر زمان به اشتاد تبدیل شده‌است.
ارشتات به معنای راستی و درستی است

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۴ آبان ۹۵، ۲۱:۵۸ - خانه سلامتی
    لایک

دوتا پا

am in | شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ

هفته پیش جمعه صبح زود آفتاب داغ تابستونی افتاد رو صورتم و باعث شاید بهترین خاطرم با مادرم شد

پاشدم رفتم صورتم رو شستم و نشستم صبحونه خوردن مادرم داشت تلوزیون نگاه میکرد

گفت اینا که برا خودشون رفتن بیرون بیا ما هم دوتایی بریم بیرون

اولش اون حس تنبلی گفت نه و بعدش باشه

نقشه اول این شد لباس بپوشیم و راه بیفتیم سمت دریا

گفت با ماشینای عبوری بریم گیسوم

منم گفتم باشه تا یکم خرت و پرت بگیرم جمع و جور کن بریم

رفتم زغال گرفتم یکم چیپس و تخمه هم جور کردم و یهو چشمم به سهیلای ددی افتاد (به دوو سیلو جناب پدر میگیم سهیلا)

اومدم بالا گفتم مامان سوئیچ سهیلا کجاست گفت روی اوپنه و منم شیر شدم برای اولین بار بشینم پشت فرمون ماشینمون

خلاصه مامانم پایه بود اون روز

رفتم و از طرف راه محلی خودمون راه دریا رو پیش گرفتیم

یه جاهایی گم شدیم و اشتباه رفتیم آخه جاده روستائی بود و بالا پایین داره

ولی بالاخره دریا

عاشق دریام به همه میگم کوه دوست دارم تا نفهمن عاشق دریام و حسودی نکنن

چه میدونم من اینجوریم خب

سریع مشغول زغال شدم و آتیش راه انداختم و بعد نیم ساعت جوج آماده شد و زدیم به بدن

چایی بخوریم؟ ع قند کو؟ چایی آوردیم ولی بقیشو یادمون رفت

یکم اینور برو اونور برو نشد خلاصه

مامان بریم دیگه؟

آره بریم الان بچه ها میان

جمع و جور کردیم و راه خونه

آخیش هیچ جا خونه خود آدم نمیشه

ساعت چنده؟ یک و ربع ...



بهترین تفریح سه ساعته با مادرم

عاشقتم مامان

  • am in

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی